Wednesday, August 20, 2008






Dragon Fruit




Ons het die Dragon fruit gekoop in 'Carrefour' ons hypermarket waar die meeste vrugte en groente redelik vars is.

Dragon fruit is blykbaar oorspronklik van Suid-America, en staan ook bekend as Pitaya of Pitahaya. Hulle is een van die mees wyd verspryde lede van die 'cactaceae' famielie, verkry baar oor 6 kontenente. Daar word geglo,- dat dit in Vietnam honderde jare terug geplant is sodat dit geeet kon word deur koning'likes en ryk families.


Daar is 3 soorte spesies Dragon fruits ook bekend as(strawberry pear).Dragon Fruit se vlees gedeelte kan wit ,rooi of magenta wees dit hang alles van die spesie soort af.

Food Value Per 100g -Serving for RED Pitaya:
Moisture 82.5 - 83 g
Protein 0.159 - 0.229 g
Fat 0.21 - 0.61 g
Crude Fiber 0.7 - 0.9 g
Carotene 0.005 -0.012 mg
Calcium 6.3 - 8.8 mg
Phosphorus 30.2 - 36.1 mg
Iron 0.55 - 0.65 mg
Vitamin B1 0.28 - 0.043 mg
Vitamin B2 0.043 - 0.045 mg
Vitamin B3 0.297 - 0.43 mg
Vitamin C 8 - 9 mg
Other 0.54 - 0.68 g



Die plant verkies tropiese omgewings wat warm en baie reen kry, koue weer kan die plant laat vrek. Die plant kan tot en met 6 meter groot word.


Die blom van die Dragon fruit is n 'beauty'. Dit blom slegs in die aand, en lewe gewoonlik net vir een aand. Die blom gee n baie lekker reuk af, die geur vul die nag lug wanneer hul in blom is. En uit elke bestyfde blom ontwikkel da n vrug.



Dit kan op verskilende maniere geeet word, die beste manier is,-wanneer die vrug gekoop word,-dat dit in die helfte gesny word, en met 'n lepel uit geeet word.

Dit het n lekker soet smaak. Dit kan gebruik word in vrugte slaaie en sappe, selfs konfyt kan da van gemaak word. Dan is daar selfs n cocktail genaamd dragontini waarvan Dragon fruit sap die hoof bestandeel is.

http://enwikipedia.org/wiki/Dragon_fruit

www.tropicalfruitnursery.com/dragon/

www.gasing.com/dragonfruit/nutrition_fact.shtml

www.wisegeek.com/wht-is-dragon-fruit.htm

6 comments:

Anonymous said...

Jitte Mariette, ek leer darem hier nou baie dinge. Ek het nog nooit van hierdie vrug gehoor nie. Dit het 'n baie interessante voorkoms.

Anonymous said...

Dis die eending van hierdie land, mens takseer nogal nie 'n ding op sy looks nie want dan gaan jy nooit die goed proe nie. (Ek's nogal skuldig daaraan, want dit moet reg lyk)

Anonymous said...

Ja Thea,- hier is nogal baie anderste dinge, ek en Jaco het op hierdie spesifieke vrug af gekom toe ons 'n gewonde vrugte slaai gekry het.En ek moet se die naaste aan wat ek die smaak kan verduidelik is ....soos 'n kiwi vrug.

Oee ja nee Sandra, ek stem hier is baie dinge wat ek ook maar liewer nie sal uit probeer nie. Maar ek moet se ons is avontuurlustig maar met versigtigheid

Muriel said...

Wow die blom is vreeslik mooi!!
Ek leer hier!

Mariette. said...

toets

Selena said...

Ek stem saam met elkeen die blom is n inspirasie aan elkeen van ons alhoewel ek julle nie ken sien ek sommer in die blog julle is merkwaardige mense