Thursday, August 7, 2008

BRAND NAMES TAG

UITENTUIS het my getag om die brands wat ek gebruik met julle te deel...

Tandepasta -: Sensodyne se Pro Namel
Wasgoedseep-: Omo

Skottelgoedseep-: Lux

Lyfseep-: Nivea-Shower Cream

Parfuum-: Celine Dion se Belong


Sjokolade-: Lindt se Wafer sjololade

Chips-: Pringles

Kougom-: Ek kou nie kougom nie.

Aanmaak koeldrank-: Tang veral die berry

Kruidenierswinkel-: Carrefour en die Emirates Generral Market

Kar-: Huyndai Galloper, en oor 4dae 'n nuwe Huyndai Matrix


Klere-: Edgars in SA en hier is dit by Evans

Bank-: in SA by ABSA en hier by HSBC

Selfoon-: Nokia

Rekenaar-: Packard bell


...En ja dit is my brands en storie....
Ek tag vir Muriel en vir 'kaalvoet ini reen' as hul nog nie getag is nie,
om hulle dinge en brands met ons te deel.

5 comments:

Anonymous said...

Hi gaan ons nou met dieselfde wiele ry? Vertel bietjie

Anonymous said...

Jip. Ons het joune so geniet dat sieg die Volgende dag een gaan bestel het.-Hulle het nie in voorraad nie so ons moes bietjie wag, maar uiteindelik het hulle sieg 2dae terug gebel en gese hulle het 'n rooie. so toe se ons reg dis ons sin, gaan nou nie vir n ander kleur wag nie-want ek wou hom al laas week gehad het. -wha-ha-ha!!!

Anonymous said...

Ek sal dop hou vir 'n vinnige rooi Matrix in die dorp :-)

Anonymous said...

Ons hou jou blog dop vir die foto van die nuwe rooi kar!! :-)

Unknown said...

Very fine......