Thursday, June 4, 2009

Aandjie uit, nagereg,merry-go-round en shop.


Manlief het dagskof gewerk, en dan ry ons nie deur die dag rond nie. Ons le maar laag by die huis, en wanneer hy by die huis kom vat ons die pad na 'n mall toe nadat ons geeet het, en dan eet ons sommer nagereg deur die aand by die winkels, of by 'n plekkie wat lyk of hulle iets lekkers het.

Hier het ons besluit dat 'n lekker BR(Baskin Robbins) roomys die ding gaan doen.
Mmmm- heerlik ne oupa en ouma!

Ons kleinman is nou op die staduim dat hy vir ons reels wil neerle. En volgens hom is die reel van hierdie spesifieke mall dat jy eers iets moet eet, dan mag jy gaan roller coaster ry in die speelpark en dan moet jy 'n krispy kreme doughnut daarna gaan eet.

Ons vat toe vir oupa en ouma vir 'n rit op die roller coaster. Eers baie braaf klim ouma op, maar toe die "trein" daardie eerste draai-op en toe af vat, toe klou ouma vir lewe en oorlewing! Die treintjie gaan 2 keer om, maar toe hy stop toe is hulle af en vra wat nog?

Ek vat toe vir oupa en ouma op 'n 4D trein. Dit is nogal 'scary' en ouma skree soos 'n dogtertjie in daardie simulator. En ek is pap van die lag, die trane loop van my gesig af soos ek hierdie mamsie van my dophou en om te sien hoe sy haarself daarin beleef. Dit was groot pret, maar daarna het die oues van dae genoeg gehad vir eers...

Daarna het ons maar nog bietjie gaan shop. Oupa en Ouma se 3de kleinkind kom oor 'n paar daggies, so ons moes eers vir die klien mensie 'n paar klere dingetjies gaan koop het. En ja, julle weet mos as vrouens eers begin met babagoed dan kan mens ure besig wees, maar kom ek vertel vir julle 'n geheim. -
Hierdie Oupa en kleinman van ons saam met my manlief, het net so lekker saam met ons geshop vir klein Zante. (hier is maar net 'n paar goedjies.)



Na die speelpark en die lekker shopping het ons die aand afgesluit met 'n lekker Krispy Kreme doughnut.

Ek het besluit om vir julle bietjie te wys hoe hulle hierdie ongelooflike lekker goed maak en so bietjie die proses daarvan met julle te deel (vir die wat dit nog nie gesien het nie).




Na die lekker aand uit was dit weer huistoe gaan tyd.

Ek moet se ons kry nie baie rus in nie want ons gaan slaap lekker laat in die aand of laat ek dit so stel, vroee oggend ure, en staan ook dan weer redelik vroeg op, sodat ons 'n nuwe dag vol avontuur en opwinding kan aanpak. Maar dit is 'n voorreg en ons is dankbaar daarvoor!

4 comments:

mariki said...

Duidelik druk julle elke minuut vir 'n uur lank se waarde -- goed so, dis goue dae so saam.

Maar dat 'n kind nou so vir haar doodsbenoude ouers kan staan en lag, tjk-tjk; a-nee-a!

RITA said...

Hi julle gelukkige goed. Man as daar so iets is soos gras groen dan is dit ek. Dit lyk fantasties en ek is bly julle geniet dit so baie. Ek kan net dink hoe die lekker-kry trane geloop het. Dit is fantastie......s. Ousie dit is nou my sussie en Ockie julle is bevoorreg om sulke kinders te mag he. Liefde Ons in die Koue SA

Mariette. said...

Mariki- He he he! As iets snaaks is lag mens of die ander persoon 1 of 'n 100jr oud is... - ons het lekker gekry ek lag sommer nou nog as ek daaraan dink.

Rita'tjie- jy hoef nie groen te wees nie, kry vir jou 'n kaartjie en kom kuier saam ons en beleef dit vir jouself in real life!
Bring maar die groen saam ons het dit nodig. he he he!!!

GERRIE said...

DIS LEKKER, EK KOM VERSEKER ASAP.
GENIET DIT MENSE.